لایروبی رودخانه‌های دهج و آبدر شهربابک 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان از مشارکت مجتمع مس خاتون‌آباد برای لایروبی رودخانه‌های دهج و آبدر شهربابک خبر داد. 

امروز دوشنبه ۲۴ مهرماه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در سفر به شهربابک در جلسه‌ای ۳ ساعته با موضوع بررسی مسائل حوزه آب و گاز این شهرستان گفت: دولت مردمی، طرح‌های خوبی برای حل مشکل آب دارد و وجود قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) در همین راستا است. 

او بیان کرد: با مساعدت شرکت آب منطقه‌ای، پیرو مجوز‌های صادر شده قبلی، ۲ حلقه چاه دیگر برای رفع مشکل کمبود آب شهربابک در دستور کار قرار گیرد. 

موسوی همچنین از آغاز عملیات گازکشی روستای آبدر و مشارکت شرکت ملی صنایع مس برای تامین اعتبار آبرسانی به روستای خَبر شهربابک خبر داد. 

در سفر معاون عمرانی استاندار کرمان، پروژه آبرسانی به روستا‌ها و حومه جنوبی شهرستان شهربابک، شامل: احداث ۲ باب مخزن ۵۰۰ و ۱۰۰ مترمکعبی، ۱۷ کیلومتر خط انتقال و ایستگاه پمپاژ با اعتباری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد تومان آغاز شد. 

موسوی در حاشیه این کلنگ‌زنی، اجرای تصفیه‌خانه شهربابک با محوریت آب و فاضلاب و تامین منابع مجتمع مس خاتون‌آباد را حائز اهمیت عنوان کرد و بیان داشت: با مشارکت مجتمع مس خاتون‌آباد، لایروبی رودخانه‌های دهج و آبدر شهربابک انجام خواهد شد. 

برچسب ها: طرح لایروبی ، مشکل آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار